産休から復帰しました!フルタイム会社員新米ママの独り言

飲食店の会社員です。第一子育児中&産休中。文章上手く書けるようになりたいです。

仕事尽くしでした。I worked harder than last week.

こんばんは。

Good evening.

 

今日は一日中寝ていました。

I slept all day today.

 

この一週間は、仕事ばかりしていて、いろいろなハプニングがあり、

いろんな人に謝罪やどのように改善行動していくか報告したり、

指導を受けたりしました。

I worked harder than last week, because I had many accidents,

so I reported it to my boss and she taught me the best way.

 

若干、メンタルの落ち込みはありましたが、

瞑想を取り入れたことにより、なんでしょう、、

そんなにメンタルかき乱されず、むしろ余裕が出てきた感じがします。

I was dessapoinnted by it, 

but well... I felt comfortable as I started meditation.

 

最近Dラボに入会しまして、もともとニコニコから見ていたのですが、

瞑想について改めて見るとちょっとやってみようかな、と思って、試しにやると、

結構効き目ありまして。

I signed up D-lab. (I watched videos of Daigo on Nikoniko Do-ga, so I changed)

I watched the video about meditation and I was inspired by it,

so I tryed it that mede me improve my life.

 

お金が貯まったら、瞑想グッズを買って効果的な瞑想をしたいです。

If I save money, I want to buy products of meditation and do it more.

 

仕事量の調整は、今の状態では無理な状況になってしまいましたので、

サビ残をその分少なくして、やっていこうと思います。

I wanted to reduce the work time, but I understood it unable,

with much efforts, I want to reduce the time of no money.