産休から復帰しました!フルタイム会社員新米ママの独り言

飲食店の会社員です。第一子育児中&産休中。文章上手く書けるようになりたいです。

時間術の本を読んで。I read the book of time management.

おはようございます。

Good morning.

 

1440という数字が印象に残りました。

I rememberd "1440".


 

 

しかし、睡眠時間とかを考えると、その時間は960分ほどになるなぁと思いました。

However, I considered including the sleeping time, so I thought the time is 960 min. a day.

 

だから、私は960分しかないと思うことにしました。

Then I tell myself the time is 960 min. a day.

 

1000分切っちゃうんですよね。

It is shorter than 1440 min.

 

時間を大切に使っていこうと数値化することで気づかされますね。

It makes me find the time important using effectively.

 

そして、リストとして並べるのではなく、スケジュールに組み込むことを実践しています。

Also, I schudule the things as well as list.

 

リスト化すると分かりやすいですが、実施する可能性は100%にはなりません。

It's easy to understand doing things today, but I can't say I'll surely do it.

 

スケジュールに組むことで、今日日記を書くことができました(⌒∇⌒)

Because of scheduling, I can write my daily blog today :)))

 

さて、仕事に行く準備しよ~。

Well, it's the time to go to work, goodbye!